Zdravotní pojišťovnu je nyní možné změnit jednou za rok. Podle termínu, kdy o změnu požádáte, se stanete klientem nové pojišťovny buď k 1. červenci (pokud o přeregistraci požádáte mezi 1. lednem až 31. březnem) nebo k 1. lednu (pokud o přeregistraci požádáte mezi 1. červencem až 30. zářím). Změna zdravotní pojišťovny je významným krokem a je proto žádoucí, aby pacient vždy dobře zvážil veškerá pozitiva a negativa se změnou spojená.
- Zjistěte si u svých lékařů, zda mají s pojišťovnou, ke které chcete přestoupit,uzavřenu smlouvu.
- Zjistěte si jaké výkony zdravotní pojišťovna má nasmlouvány v daném zdravotním zařízení.
- Pročtěte si jaké bonusy nabízí Vaše stávající pojišťovna a jaké nabízí Vámi vybraná nová pojišťovna.
- Pro přechod k nové pojišťovně je třeba vyplnit a vlastnoručně podepsat papírovou přihlášku (registrační lístek). Elektronické formuláře ji nemohou nahradit.
- Odhlášení u stávající zdravotní pojišťovny provádí Vaše nová zdravotní pojišťovna. Vámi vybraná nová zdravotní pojišťovna Vám zašle novou kartu pojištěnce, kterou se budete při návštěvách lékařů prokazovat.
- Pokud změníte pojišťovnu, informujte při nejbližší návštěvě každého svého lékaře. Pokud jste zaměstnance, nezapomeňte o změně pojišťovny informovat svého zaměstnavatele.
Naše ordinace nemá smlouvy s komerčními pojišťovnami (jako např. Pojišťovna VZP, a.s. nebo další pojišťovny jako jsou AXA – Inter Partner Assistance, MAXIMA, SLAVIA, UNIQA). To znamená, že pacientům těchto komerčních pojišťoven poskytujeme péči pouze jako u samoplátců dle našeho ceníku.